Wednesday, June 1, 2011

WOW!

I'm so excited, because my quilt is on Sew I Quilt @ Stash Manicure banner for June!


You can see the whole quilt here

I'm so happy! And honored! The banner is just so pretty!!! and it's in my favorite color :o)

You can check out the other beautiful quilts on the banner if you visit "Sew I Quilt", and you can also read the stories behind the quilts. 

Thank you so much, Madam Samm!  

I'm off to my local quilt shop in a minute, and hope to get some fabrics for backing. Guess I will be quilting this weekend :o) 

Happy sewing,
Laila 

10 comments:

LeKaQuilt said...

Gratulerer!
Med lilla som tema, klart hun måtte ha med denne !!
Den ble jo så fin :o)

May Britt said...

Ja jeg så det på bloggen hennes. Gratulerer. Håper du får en flott premie nå :)

Kim Brackett said...

Congratulations, Laila! It's beautiful!

Sparky said...

Good Morning Laila...certainly a lovely addition to our month..you no doubt have converted many to lavenders and purles...we will all enjoy our month more because of you..toodles

Mitt lille rosa syrom said...

Gratulerer!

Linda said...

Congratulations! Your runner is so cute! I love it.

LindaQuilt said...

Gratulerer!!!
Jeg har vært inne og kikket - nice!
Du er så flinkt, Laila - jeg liker godt de løperne dine, og blir inspirert selv til å gyve løs på mitt margerittmønster (AnnaKa)som jeg kjøpte i fjor...
Fin dag til deg.

Laila L S said...

Gratulerer. Klart den løperen din måtte være med. Tror jeg må se til å skaffe meg det mønsteret selv også, for nå begynner sylyst og energi å komme tilbake etter en slitsom vinter og vår.

bodilshobby.blogg.no said...

Så artig - gratulerer!

Anne Ida said...

Gratulerer så mye! Gøy at den nydelige løperen din ble plukket ut!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin